tausta

maanantai 25. helmikuuta 2013

Mun aarre!

Tää on mun aarre!
Mollan vanhasa blogisa tän joskus kauan sitte näin ja ihastuin heti!
Ja Molla ku on niin ihana, niin lähetti tän mulle. <3
Pyynnöstäni appiukko teki tähän kehykset vanhasta harmaasta laudasta.
Tää on vaan niin kaunis!
Kiitos Molla! :)

Nii.. vielä piti erikseen mainita, että täähän on siis Mollan ittensä maalaama! Ettei mikkään mikä tahansa tusinataulu! :)
 


 
Eikö ookki ihana? :)
Nyt vielä ko toinen samanlaisilla kehyksillä varustettu taulu kotiutuu, ni sommittelen ne seinälle.
 
 



10 kommenttia:

  1. Kiitos Liisax, oon niin otettu <3
    Mulla on hyvä olo, jos voin jotakuta ilahduttaa. Nämä on vaan mun räpellyksiä, mutta kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HÖH! Ei mikään räpellys, vaan ihana taulu! Nih! :)

      Poista
  2. Ihana taulu ja kauniit nuo vanhasta puusta tehdyt kehykset!

    VastaaPoista
  3. Kauniita, sekä kehys että taulu. Ja tunnetta molemmissa mukana, kun tietää ketkä on tekijät :)

    VastaaPoista
  4. Kiitokset omasta puolestani. Vaikka enhän mää oo tän eteen tehny mitään muuta ko postannu tänne.. :D
    Tai no esitin mää appiukolle toiveen, että vanhasta laudasta kehykset kiitos. :D

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi! :)