tausta

sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Kesäkassi vol. 2

Sai tosiaan esittää toiveita värin suhteen ja senki, et tahtooko mieluummin ommellun vai kudotun/virkatun kassin. Sit sai antaa vinkkejä koon yms. yksityiskohtien suhteen, mut kummiski niin et valmistajalla ny sit se viimenen sana. :)
Nii ja tietysti sit mainittiin semmoset värit mitä missään nimesä ei halua. Se musta oli viä tärkeempi ko se, et minkä värinen ois kiva. Mää saisin härttaslaakin jos mää saisin violetin tai keltasen kassin. Hyi kamala! Ei sit yhtään mun värit. :D
 
Mulle kassin teki Eila  ja niiiiin ihanan tekiki, etten mää malta lainka laskee sitä käsistäni. :D
Kattokaa ny vaikka itte..
 
Väritoiveena mulla oli ruskee ja turkoosi ni Eila oli käyttäny molempia. Aivan ihanat sävyt!

 
 
Just passeli tasku tosa päällä mun kännykälle ja tosi kivasti se on upotettu tonne.. 
Ja kattokaa ny kuin ihana vuorikangas! Mää oon niiin rakastunu! :D 
 
Takapuoli on ihan silu muuten, mut vetoketju on piilotettu tonne ylös, ei siis kassin päälle niinko yleensä vaan takapuolen yläreunaan. Kiva ja näppärä, toimii! :) 
 
Kantohihnan alkupäisä on tommoset ihanat ketjut..
 
Tommoset ihanat pitsit ja kaunis koukku tuli viä mukana. Ton koukun meinaan iskee seinään ihan just tätä kassia varten.  

 
 
Tervetulleeks toivottelen 82. lukijani Aanan! :)
 
 





6 kommenttia:

  1. Voi, miten ihania ja taitavasti toteutettuja kasseja!

    VastaaPoista
  2. Kivan kassin olet saanut:)Mua kyllä ilahduttais violetti ja keltainen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää tykkään tästä kans! Violettii ja keltasta en vaan osais kuvitella käyttäväni.. Ei oo mun värit. :)
      Mut olipahan täsä postauksesa kuvat sekasin.. kuka ne oli sekottanu? Nyt pitäs olla vähä järjestyksesä.. :D

      Poista
  3. ooh minkä kassin olet saanut niin kaunis ja ihana toi vuori :)

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi! :)